Огнян Звездов от „Мони-07” за новите камиони IVECO Trakker и сътрудничеството с iTrucks

Огнян Звездов от „Мони-07” за новите камиони IVECO Trakker и сътрудничеството с iTrucks

IVECO Trakker

iTrucks навършва 1 година от създаването си! По този повод Ви представяме интервю с г-н Огнян Звездов, управител на фирма „Мони-07“, подизпълнител на участък от Лот 0 между Ябланица и Боаза и собственик на над 20 камиона IVECO Trakker. Текстът е публикуван в сп. ATT в броя от месец юни. Приятно четене!

425 км. Толкова ще бъде дълга автомагистрала „Хемус” – един от съвременните инфраструктурни обекти, чиято реализация е от национално значение. За нас тя е интересна не защото ще бъде най-дългата в България, a защото за изграждането ѝ се използват тежкотоварни камиони IVECO Trakker. Пътуваме с един от новите сервизни бусове на IVECO, за да разгледаме първия строящ се участък от Лот 0 между Ябланица и Боаза, както и за да разберем повече за представянето на Trakker на предизвикателен терен като този. Посреща ни Огнян Звездов, управител на фирма „Мони-07”, която е подизпълнител на участъка. Повод за посещението ни е първият рожден ден на iTrucks – най-новият член на Евромаркет, оторизиран дилър на пълната гама превозни средства IVECO, ексклузивен представител на IVECO Trakker и партньор на „Мони-07”. Докато разглеждаме обекта, не пропускаме да зададем няколко въпроса на нашия домакин:

Г-н Звездов, вие имате дългогодишен опит в пътното строителство и сте участвали в изпълнението на редица инфраструктурни обекти. Какво бихте споделили за работата си по участъците на „Хемус” до момента?

Наистина, имаме дългогодишен опит. Не сме спирали от 12 години – жп прелези, пътя за ГКПП Маказа, горски пътища, отсечки от магистрали. Сега отново работим на лот от магистрала, този път „Хемус”. Изпълняваме всичко – от отстраняване на хумус, до самите насипи и строителство на водостоци, канавки и други. Това, без съмнение, е най-трудният и предизвикателен обект, който сме изпълнявали. Теренът е скалист, силно пресечен, но мисля, че се справихме добре и вече сме на финала.

Как се справят камионите на IVECO в тези условия?

Trakker е най-добрата машина за пресечен терен – изключително здрав камион, с надеждна ходова част. Много разчитам на неговата висока проходимост, тъй като всички наши работни обекти са предизвикателни – има кал, скали и други препятствия, които биха попречили на други машини.

Вие сте една от фирмите, които работят основно с IVECO. Откога датира партньорството ви и с какъв автопарк разполагате към днешна дата?

Партнираме си с IVECO от 2007 година и разчитаме основно на Trakker, а към днешна дата разполагаме с близо 20 тежкотоварни камиона. Не бих избрал да работя с друга марка не само заради качествата на автомобилите, но и заради по-лесната поддръжка – моят екип е обучен да работи с IVECO, поддържаме резервни части на склад и това ми помага да реагирам по-бързо във всяка една ситуация, независимо колко предизвикателен е работният ни обект. За доброто обслужване ни помага и партньорството ни с iTrucks. Сервизните им специалисти са при нас до няколко часа след обаждане.

Освен с добър сервиз, с какво партньорството с iTrucks помага за Вашата работа?

Избрахме да работим с iTrucks не само заради дългогодишното ни партньорство с Евромаркет, но и заради хората в компанията – с тях нещата винаги вървят лесно, винаги реагират при необходимост, без значение дали е събота или неделя. И тъй като iTrucks отбелязва 1 година от създаването си, искам да пожелая на екипа здраве и много бъдещи успехи!