Новият Iveco Daily: най-ефективният лекотоварен автомобил на пазара

Ултра-екологичната CNG версия предлага водещ в класа разход на гориво.

Новият Iveco Daily предлага водеща в класа си производителност.
Задното задвижване гарантира тяга и мощност при потегляне.

Широката гама двигатели и предавателни числа осигурява възможност за оптимизиране на разхода на гориво според работните условия. Предлагат се двигатели с мощност от 106 до 205 HP (максимална за четирицилиндровите дизелови двигатели) с въртящ момент до 470 Nm (за 3-литровия двигател).

Новият Iveco Daily е единственият автомобил в своя клас, който е оборудван с дизелови двигатели, разработени на базата на двигатели за товарни автомобили, оптимизирани за работните условия и осигуряващи изключително дълъг пробег без компромис с ефективността.

Новият Iveco Daily се предлага с дизелови двигатели във версии Euro5b+ с EGR и EuroVI Heavy Duty с SCR и EGR. Системата за третиране на отработените газове е компактна и е разположена под шасито, без да заема товарно пространство. Най-новото поколение система за впръскване на гориво “common rail” във версиите EuroVI осигурява налягане на впръскване до 2 000 bar.

Всички скоростни кутии на новия Iveco Daily са 6-степенни, включително автоматичната Agile™ (може да се използва в автоматичен или последователен режим).

Новият Iveco Daily предлага също и някои важни нови функции за намаляване разхода на гориво, като например EcoSwitch, която се активира от водача, за да се регулира въртящият момент на двигателя, системата за интелигентно охлаждане EcoMac и алтернаторът, който се задейства само във фазата на възстановяване на енергия, което допринася за намаляване разхода на гориво с 5,5% в сравнение с предходния модел.

Новият Iveco Daily допълва гамата двигатели с ултра-екологична метанова (CNG) NATURAL POWER 3,0-литрова версия с 136 HP (350 Nm. Новият CNG двигател предлага водещи в класа разход на гориво и емисии на CO2, както и ненадмината производителност: когато работи с метан, той осигурява същия максимален въртящ момент като на еквивалентната дизелова версия при над 20% по-нисък разход на гориво.