Идеалната конфигурация за всяка мисия.

​В гамата на новия Trakker са включени:

– 2 версии (шаси кабина и влекач) с общо тегло на автомобила до 40 тона (за шаси кабина) и 56 тона (за влекач + полуремарке)
– 2 двигателя (8 и 13 литра)  с 4 варианта на мощности до 500 к.с.
– 5 скоростни кутии (16-степенни механични и автоматизирани EuroTronic 12- степенни и 16- степенни)
– 2 кабини: къса (Hi-Land) за дневна работа и дълга (Hi-Track), когато се налага да се спира за пренощуване
– 2 височини на покрива (нисък и висок),
– 2, 3, или 4 моста с частично задвижване или задвижване на всичките колела (4×2, 4×4, 6×4, 6×6, 8×4 и 8×8).

​Тези характеристики могат да бъдат комбинирани с богато разнообразие от шасита, окачване и предавателни числа. Многобройните варианти са гаранция, че можете винаги да намерите правилния автомобил за вашата мисия. Новият Trakker има повече от 1 700 заводски версии. Благодарение на широкия диапазон от варианти той винаги е правилния автомобил за всеки тип приложение.
o транспорт на насипни товари (самосвална надстройка),
o превоз на бетон (бетон-миксер),
поддръжка на магистрали
o и специален транспорт.
Маневреност и здравината на Trakker го прави идеалният избор и за спасителни мисии (пожари и спасяване, гражданска защита), както и за военни приложения.

Самосвална надстройка

​Trakker може да бъде оборудван с всички типове самосвални надстройкиизползвани за транспорт на изкопни или минни насипни товари.

​Предимствата на новият Trakker при този тип работа са:
– рама изградена от стомана с висока производствена издръжливост, висока издръжливост на огъване и с висока издръжливост на усукване;
– механичното или пневматично окачване не изискват обслужване или смазване;
– широка гама от силови отвеждания с 1 или 2 вала и възможност за закрепване на помпа, са готови да посрещнат всички изисквания свързани с различните видове самосвални надстройки;
– скъсени задни надвеси, за да се намалят модификациите от надстройчиците и времето за тях;
– омега монтажни скоби фабрично разположени на рамата за монтаж на самосвалните допълнителни рами;
– повдигащи се задни предпазители срещи прегазване;
– подобряване на кабината според индивидуалните нужди чрез стъпало за инспекция и дръжка за хващане на покрива, предназначени за проверка на товара и операции свързани с покривалото;
– предупредителни светлини при маневриране на автомобила;
– звуков сигнал при движение на автомобила назад;
– ниско разположен предпазител за радиатора срещу случаен удар.

​За транспорт на насипни товари, Iveco препоръчва версиите с 3- или 4-моста:
– с двигател 360 к.с. Cursor 8 за оптимизиране на номиналното тегло
– с двигател Cursor 13 (с до 500 к.с.) за тежки мисии (с възможност за частично задвижване или задвижване на всичките колела).

Специални трансформации за строителната индустрия

​Новият Trakker е идеалният автомобил за специални трансформации за строителната индустрия: бетон-миксери, бетон-помпи, камиони с помпа, бетон конвейери, преносими помпи, бетон-пръскачки и стационарни кранове.

​Предимствата на Trakker при този тип работа са:
– задвижвани от двигателя силови отвеждания Multipower с изходяща мощност от 600 до 900 Нм в зависимост от обема на бурето на бетон-миксера и вида на конкретното предназначение (предварително смесване или смесване в автомобила);
– възможност за работа на до 3 силови отвеждания едновременно необходими за функционирането на сложни системи като миксер помпи или бетон помпи;
– скъсени задни надвеси, за да се намалят модификациите от надстройчиците и времето за тях;
– подготовка на рамата с монтажни плочи за трансформациите;
– вертикален ауспух;
– двойни опори за захващане за стабилизиране на вертикални товари;
– комплект за намаляване на теглото (резервоари за въздух и колела от леки сплави);
– специален софтуер и режим на ниски обороти за разтоварване на бетона;
– предупредителни светлини при маневриране на автомобила;
– CAN линия с отворен интерфейс за промяна на настройките на автомобила/интерфейса на трансформацията.

​Следните версии се препоръчват за транспорт на бетон:
 AD380T с мощностни характеристики 360, 410, 450 или 500 к.с. (3-осни) за обем на товара до 10m3
– AD410T с мощностни характеристики 410, 450 или 500 к.с. (4- осни) for за обем на товара до 12m3

Поддръжка на автомагистрали

​Работата по поддръжката на автомагистрали изисква възможност за опериране в недостъпни райони със стръмни наклони и настилки със слабо сцепление, а Trakker има необходимите мощност и маневреност.

​Предимствата на новият Trakker при този тип работа са:
– постоянно задвижване на всички колела;
– натоварване на управлявания мост до 9 тона, така че може да работи с богат избор от гребла за почистване на сняг;
 задно пневматично окачване за постоянно положение при работа със задно монтирани разпръскватели на сол;
– задвижвани от двигателя силови отвеждания Multipower с изходяща мощност от 600 до 900 Нм;
– тандемни помпи, за да отговорят на обширната гама от изисквания за хидравличните движения на надстройката;
– CAN линия с отворен интерфейс за промяна на настройките на автомобила/интерфейса на трансформацията.

Движение по шосе и извън пътя

​В конфигурация за влекач, новия Trakker има цялата необходима здравина и приспособяемост за всички видове специален транспорт по шосе и извън пътя.

Силово отвеждане (РТО)

Всички модели на новия Trakker имат подготовка за монтиране на силови отвеждания с различни предавателни числа и работни спецификации (предаден въртящ момент от 300 до 1000 Нм) и могат да се монтират в различни точки на автомобила в зависимост от типа на трансформацията.

Подготовката включва:
– окабеляване в кабината и на шасито,
– контролен бутон монтиран на таблото за включване на PTO,
– електронен блок за управление
– и разширителен модул за програмиране на до три PTO-та.

Има три различни вида PTO-та, който се различават по начина на използване(при спрял автомобил или в движение) и големината на предадения въртящ момент:
– PTO към двигателя: използват се в постоянен режим, предлагат висок въртящ момент и при спрял автомобил, и в движение
– PTO към скоростната кутия: идеални главно за стационарно използване, което изисква среден/нисък въртящ момент;
– PTO към разпределителната кутия: идеални главно за стационарно използване, което изисква висок въртящ момент.